Veelgestelde vragen

Waarom moet ik een account aanmaken?
Om klant- en contactgegevens te beheren, gebruikt LKCA een customer relationship management (CRM) systeem. Hiervoor is het noodzakelijk dat relaties aan account aanmaken. Met dit account kun je je contactgegevens inzien of wijzigen, de status van lopende abonnementen of producten raadplegen, helpdeskvragen stellen, mailings voor bijeenkomsten inzien en je aan- of afmelden voor bijeenkomsten. LKCA gebruikt je persoonsgegevens uitsluitend voor deze doeleinden. Je vindt de privacyverklaring hier: https://www.lkca.nl/privacyverklaring/.
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via info@lkca.nl.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Je kunt een account aanmaken door je e-mailadres in te vullen onder ‘Nieuw bij LKCA?’. Vervolgens word je gevraagd om je persoonlijke- en organisatiegegevens in te vullen. Nadat je je hebt geregistreerd, ontvang je een mail op het opgegeven e-mailadres om je wachtwoord in te stellen. Wanneer dit is gebeurd, staat je account klaar voor gebruik.

Hoe kan ik me aanmelden voor een bijeenkomst?
Nadat je een account hebt aangemaakt, zie je in je profiel de knop ‘Aankomende evenementen’. Hier vind je een overzicht van alle toekomstige bijeenkomsten van LKCA.  Je kunt je aanmelden door op de bijeenkomst te klikken die je wilt bijwonen. Hier kun je ook eventuele opmerkingen achterlaten. Klik op ‘Inschrijven’ om je deelname te bevestigen. Je ontvangt dan een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van je profiel. Een aantal dagen voordat de bijeenkomst plaatsvindt, ontvang je nog een e-mail met aanvullende informatie.

Hoe kan ik me afmelden voor een bijeenkomst?
Onder het tabblad ‘Evenementen nieuw’ op je profiel, staan alle toekomstige evenementen waarvoor je ingeschreven staat. Je kan je afmelden door een evenement te selecteren en vervolgens te klikken op ‘Beheren inschrijven’ boven in het tabblad. Je komt dan op een pagina terecht met informatie over de bijeenkomst en een knop ‘afmelden’. Nadat je je hebt afgemeld, ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat hebt opgegeven bij het aanmaken van je profiel.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt al je gegevens (contactgegevens, dieetwensen, interesses) wijzigen door op de homepagina van je profiel te klikken op ‘Klik hier om mijn gegevens te wijzigen’.

De website werkt niet goed op mijn laptop of tablet, hoe komt dit?
Wanneer niet alle functionaliteiten van de website goed werken, kan het zijn dat je een apparaat met verouderde software (> 5 jaar) gebruikt. Probeer dan de website via een ander apparaat te bekijken.

Mijn vraag staat hier niet tussen, waar kan ik contact met jullie opnemen?
Voor overige vragen over (het aanmaken van) je account, kun je mailen naarinfo@lkca.nl.